divendres, 23 de novembre del 2012

Dr.Hauschka

Des de fa unes setmanes vaig començar a emprar la Crema facial Melisa de Dr. Hauschka.
Em vaig decidir per aquesta marca perquè n'havia sentit a parlar com una bona combinació entre resultats i procedència natural. 
Des de feia un temps em sentia incòmode amb la pell de la meva cara; tenia zones vermelles, altres reseques, em sortien molts grans, etc...
La cosmètica Dr.Hauschka es caracteritza per entendre que la pell té les seves reserves i procediments per mantenir-se i regenerar-se pràcticament sola; així doncs els seus productes tenen l'objectiu de donar-li suport en aquest procés natural. 

Aquest tipus de cosmètica és diferent de tota la que jo coneixia abans pels següents motius:

  • 2 passos en lloc de 3: normalment la seqüència de cura de la pell és la següent; neteja, tònic i crema hidratant Doncs bé, Dr:Hauschka ens proposa que al vespre en lloc d'aquests tres passos només en realitzem  2; neteja i tònic. D'aquesta manera la nostra pell de forma natural es regenera al llarg de tot el vespre.
  • L'aplicació dels productes; també és totalment diferent; resulta dificíl d'explicar amb paraules per açò us anim a visitar la pàgina oficial i mirar els vídeos que hi podreu trobar. Són molt inspiradors. 
De cremes facials n'hi ha de molts tipus; la crema netejadora és la mateixa per tots els tipus de pell.

Els preus són asequibles; crema facial 23 euros, crema netejadora 16 euros i tònic 26 (aprox), la confecció de la fotografia és un producte de mostra. Jo he comprat a Sundari; centre d'estètica i benestar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada